Cotton 350 JAP Prodáno


Značka:     Cotton
Typ:     350 JAP
Rok. výroby:     1935
Obsah:     350
Původní stav:     ano
Stav po renovaci:     ano

REZERVACE

 

V roce 1913, FW Cotton se zapojila do kopce stoupání a zkoušek, a uznal omezení na "diamant rámu" design, trochu odlišný od kola. Navrhl jeho vlastní, a měl příklady provedené Levis. Jako právník, v roce 1914 patentoval "triangulovaný rámeček" k ochraně jeho design, který byl Cotton funkce až do druhé světové války. První světová válka zasáhla, a to nebylo až do roku 1918, že Cotton Motorcycle Společnost byla založena; První Cotton motocykl se objevil v roce 1920

    
V roce 1931 se strana ventilové motory Blackburne zmizel, nahrazen 348 ccm a 499 ccm Rudge-Python, a Sturmey-Archer Motor vstoupil rozsah.
    
V roce 1932 měl byly přidány sedla tanky a bočních ventilů JAP motory všechny modely. Byly tam dva modely 150 ccm, sv JAP a Villiers dvoudobý. Největším modelem kapacita používá 596 ccm OHV Blackburne motor. Tam byl výběr ze tří OHV motor dělá, boční ventil, a dvě mrtvice.
    
Pro 1933 řada součástí 250S ve dvou-taktní Villiers, side-ventilu JAP, OHV JAP, a OHV Python. Tam bylo už 17 Bavlna modely.
    
U 1934 150 a 250 ccm OHV byly přidány Blackburne motory, a OHV JAP motory 245 ccm a 596 ccm. To zvýšilo rozsah na 19 modelů.
    
V roce 1935 Python a boční ventil JAP motory zmizel, ale s novým výběrem cívky nebo magneto zapalování, Cotton mohl ještě tvrdit, 16 modelů.
    
V roce 1936 se objevil "super sport" s 500 ccm motorem JAP, a "super sport" s motorem Blackburne 25B.
    
V roce 1937 jediný Blackburne motor k dispozici bylo 250 ccm OHV. Byly tam tři nové designové 250, 350 a 500 ccm JAP motorem modely high-vačkových hřídelů s čtyřrychlostní, změny nohy převodovky.
    
V roce 1938 model 150 CC se změnil z JAP do nevyužitých starých zásob Blackburne motory. Blackburne sám byl už z výroby.
    
V roce 1939 nedošlo k 150 cc modelu.

V roce 1939 JAP změnila svou nabídku motorů, zavádění nových 500 ccm a 600 ccm, bez externího táhlo zkumavky a žebry až k základně. Neobvyklé externí vlásenka ventilové pružiny, pevné ve středu, s ventilem na každém konci, byly použity. Ty byly k dispozici jako standardní nebo deluxe verzi. JAP motory s vysokým CAM, 250 ccm JAP a 150 ccm Villiers dvoutaktní pokračovat. Těsně před světovou válkou, vydali menší, lehčí bavlny s 122 ccm Villiers 9D motoru. [4]

Když byl triangulaci tuhý rám představen v roce 1920, to bylo předběhl svou dobu. V roce 1939, kdy odpružené paty a zadní kyvná vidlice rámy se začaly objevovat tak pevné rámy viděl svůj den. Vincent si patentoval konzolové snímek v roce 1928.

https://youtu.be/Y123cyigiXg?t=1s